Tuesday, June 2, 2009

Selamat Berjuang Sahabat

Sebenarnya sedih dan pilu gua nak katakan kepada semua. Kita bakal kehilangan seorang member kita tidak lama lagi. Member kita ni seorang wartawan yang sangat berkaliber dan dedikasi. Dia juga adalah seorang wartawan yang cekap dan amanah dalam menjalankan tugas. Gua sedih nak ucapkan selamat tinggal buat member kita ni. Tetapi pemergiannya ini adalah demi masa depannya. Dia dapat kerja kerajaan beb... bukan senang nak kerja kerajaan.

Khabarnya member kita ni dapat jadi Pegawai Agama Islam di Jakim, Putrajaya. Dia akan lapor diri di sana pada 15hb ni. Apa-apa pun gua nak ucap tahniahlah kepada dia. Walaupun berat hati gua untuk mengucapkan selamat tinggal, tapi gua bangga dengan lu beb. Gua harap lu akan jadi seorang pegawai yang dedikasi dan amanah dalam menjalankan tugas. Nanti lu nak kawin jangan lupa ajak member2 UKSB ye beb.

Seluruh warga UKSB akan merasakan kehilangan lu. Member yang gua maksudkan ialah Akhrun Musa, Wartawan URTV...

Nanti ada perlawanan MU dengan Barcalona lagi... Lu call gua ye beb... Hahahaha....

2 comments:

  1. tak sabau gua nak tengok gerakan2 solo sedara akhrun kiter tu.. bayangan Messi tu...

    ReplyDelete
  2. Pearghhh!!!!! jangan cakap bangggg!!!! Messi pun tak bole buat gerakan2 tuuuuu.....

    ReplyDelete