Tuesday, May 19, 2009

Cayalah Abang Hensem

Gua macam nak terkeluar jantung bila gua dengar dengan telinga gua sendiri, Kak Wa beritahu pada abang hensem yang anak VIP tengah tunggu masa yang sesuai untuk berbual dan berkenalan sendiri dengan abang hensem. Gua mula-mula ingat benda ni main-main je. Rupa-rupanya abang hensem dah kena Durian Runtuh daaa... Untung la badan abang hensem.
Meh gua nak story sikit apa yang gua tengok tadi.

Gua macam biasalah pukul 4 petang turun minum air kat cafe. Gua biasanya turun dengan balak-balak je, tapi ari ni gua diiringi oleh tiga permaisuri. Permaisuri itu adalah puteri Aishah, Cik Puan Nik Hazirah, dan Permaisuri Huda Al Kayangan. Ketika gua tengah duk tunggu order, Kak Wa datang dekat gua. Masa tu hanya tiga orang je ada dengan gua. Abang Hensem, gua, dan Cik Puan Nik Hazirah. Kak Wa pun datang bagi tahu dengan Abang Hensem yang anak VIP memang tunggu masa je nak berbual dengan Abang Hensem. Abang Hensem tersengeh je. Sampai ke telinga sengehnya tu. Wah... bukan main lagi... Lepas ni minum petang memang dekat Equtorial hotel lah. Memang susah la nak jumpa member gua ni.

Masa gua duduk layan nescafe ice gua, tiba-tiba muncul anak VIP. Gua tengok member gua gelabah puyuh dah. Macam kucing mati anak pun ada. Anak tan sri plak duk usha-usha je member gua. Pergh... harap-harap jadilah member gua ni. Mana lah tahu gua dapat shear sikit. Tuan penasihat 25%.

Ramailah mamat-mamat yang makan hati kejap lagi. Bunuh diri la korang. Memang anak VIP dah jadi member gua punya...

Dah2, Ujang Ah Loy, jangan duk berangan lagi. Memang tak dapet la ekau anak VIP. bagi je la sebelah kasut abang hensem yang ekau curi ari tu. Aiiii... Cik Lat pun nak try jugakk.. udah-udah la tu Cik Lat...Buek malu orang Melaka je. Apsal Dee Al Fonso jeling-jeling ni?... Ada hati jugak ke? Hahaha... sory la beb... member gua dah tawan hati anak VIP tu. Simpan la hajat tu...ye... ye...

Ahhh dah... Boy Not A Girl jangan nak berangan nak tambah sorang lagi. Hahaha... Perkara ni sedih sikit gua nak cakap. Nik dan Huda, dah2 lah ejas member gua ni, simpanla hajat tu ek... huhuhu...

Kita tunggu apa plak nak jadi hari esoknyaaaaa.... Kisah Couple of The Year ini akan gua ceritakan dari semasa ke semasa. Ok! tunggu...

Abang Hensem! Belanjalah makan Chicken Chop ye! Hampeh...

Pesanan Pengarang!
Nak bercinta tu bercinta laaa... Story hantar!!!!!!!!!

4 comments:

  1. seronak gak baca cerita lu ni... bila pikir-pikir boleh gak buat buku... tak pun drama... ada penghayatan dalam cerita ni... dol apa kata lu tulis skrip pulak... manalah tahu ada pengarah nak buat filem...

    tapi satu babak tu yang aku tak boleh nak terima... asyik-asyik Ujang Ah Loy, Cik Lat Dee Al Fonso, dan beberapa member kau yang lain je asyik kau kenakan... Diorang yang makan ahti ke...? Kau dol yang dah melepas nak ngorat anak Tan Sri... Kau cover lain aaa... konon abang hensem member lu... kawan baik lu...

    dol aku nak masuk cerita kasut abang hensem tu... Ujang Ah Loy yang rembat atau lu yang sorok... ? Lu dol... jangan main-main. Kesian Abang Hensem balik kaki ayam.

    Kalau lu tak puas hati pun dengan Abang Hensem dapat ngorat anak Tan Sri... jangan tikam belakang... tak baik..

    Ni dol... wa ada pantun nak bagi... lu kena jawab aaa

    Cik Tat keluar membeli roti,
    Tengah berjalan tersembam kebumi,
    Kalau ada hati mengorat anak Tan Sri,
    Beli satu Lamborgini.

    ReplyDelete
  2. Ujang Ah Loy Gemenceh Mali,
    Berkawan dengan Nuek Al Ugandaki,
    Nak ngorat anak Tan Sru tak payah lamborgini,
    Member gua pakai myvi punnnnn... jadi.

    ReplyDelete
  3. aii yaaa pantun keleta... saya talak kesah..saya boleh jawab punya..

    Ambo al Bulati talak puas hati..
    Naik zilafah sambil berdiri..
    Ambo aaa..kalau lu rasa ala patah hati sepaluh mati..
    Apa tunggu lagi.. sikalang jugak lu boleh gantung diri..

    ReplyDelete
  4. Ayo yooo sesi berpanton ka iniee....
    tak pa... tak paaa... mau masok juga sekali

    Beli MyVi percuma roti
    Makan roti naik MyVi
    Ayooo kalo susah mau dapat lambogini
    Dapat lambogini walpaper pun jadi...

    cit...

    ReplyDelete