Wednesday, May 20, 2009

Selamat Ulangtahun Irwan Shah

Happy beday to you... happy besday to you... Happy besday to Irwan Shah... Happy besday to you... Dah tua dah member gua ni. Hari ni 20 May bersamaan hari Rabu adalah besday member gua bernama Ady Irwan Shah. Gua duk hitung-hitung, berapa umur member gua ni? Gua pun tilik-tilik la muka dengan dressing Ady ni. Gua rasa-rasalah, umur member gua ni muda lagi. Hensem lagi wooo... Di tambah pula dengan kasut ADIDAS saiz 8 yang baru dibelinya itu, makin menyerlahlah kehensemannya.

Ok lah Bro... Gua nak ucap Selamat Hari Lahir yang ke 46 tahun buat lu... Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki, serta hidup sentiasa diberkati Allah. Amin...

Eh 46 tahun ke? hahaha... sodarlah diri tu dah tua. Bawak-bawaklah bertaubat... Bila nak kawinnya?

No comments:

Post a Comment