Wednesday, May 20, 2009

Pesaing Yang Hampeh

Gua hari ni tak nak cerita dah pasal Couple of The Year kita ni. Abang Hensem dan warning dengan gua supaya jangan ceritakan lagi kisah hidup bahagia dia itu. Siap letak parang dekat leher gua lagi. Mujurlah gua cepat-cepat elak. Kalau tak mahu terburai isi Tengkuk gua. Suara gua mesti dah tak jadi macam Aizat Af5 dah. Hahaha...

Gua hari ni nak story mory pasal pesaing abang hensem. Setelah cerita detik-detik bahagia abang hensem gua highlite dalam blog gua ni, ada ramai pengacau yang cuba meracun kebahgiaan abang hensem gua ni. Mula-mula gua dapat detect sorang sahaja. Lepas tu lama kelamaan, gua duk perhati, ada dua sebenarnya. Biar gua perkenalkan kedua-dua pesaing abang hensem tu.

Pesaing pertama:- Ridhwan Adebayour
Pesaing kedua :- Cik Lat @ Nuartip

Gua nak sound kat lu orang, tak yahlah nak tunjuk handal nak masuk line, dah sah sah abang hensem gua yang akan menang. Buat pengatahuan lu orang, abang hensem gua tak gentar walaupun lu orang kacau daun. Hahaha... Baik simpan saja lah hajat lu orang. Tak yah angan-anganlah...

Tapi apa-apa pun, gua tabik spring kat abang hensem gua. Lu memang bombastik mr loba-loba la bro... Selamat mempunyai NISSAN MURANO la bro dan juga selamat memandu BMW 5 series...
Jangan lupa janji lu kepada gua dan Hafiz finance.

Erm... dengar citer anak VIP dah benar-benar jatuh hati dengan abang hensem kita ni. Betul ke? Abang hensem lak cam ne? Komen sikit abang hensem.........

Makan hati lu orang Ridhwan Adebayour dan Nuartip...

2 comments:

  1. yang lu elak parang tu buat per.. tunggu jer lerr.. alaa abng hensem.. pesaing lu tak mencabar langsung... alaaa nuek.. lu ingat lu parking honda jazz kat depan kantin tu boleh carasszzz... soryy laaa.. hidup abang hensem...

    ReplyDelete
  2. nak beli insurans x... murah jek

    ReplyDelete