Monday, May 18, 2009

Lagi-lagi Nasi Ayam murah... Tapi... Hadooo

Member gua ni kaki kencing sorang beb. Cakap bergegar-gegar yang dia ada tempat makan baru. Sedap, murah dan ada aircond. Gua pun teruja lah mendengar kata member gua ni. Gua pun ikutlah dia untuk makan tengah hari. Gua try usha jugak ngan member gua ni, mana tempat makan tu? Dia cakap jangan tanya, follow je. Gua bersama Ujang Ah Loy dan Nuek Al Ugandaki pun dengan confident ikutlah member gua ni. Follow punya Follow, dia bawak tempat yang biasa-biasa je. Tak ada aircond pun. Panas la gua kena kencing... gua nak makan tempat ada aircond.

Ni bukan kaki kencing, ni dah nama kencing berdiri namanya, hancing baunya. Hampeh punya nasik ayam... Lepas ni kalau tak ada aircond, gua makan dalam kereta lu. Hampeh punya member...

3 comments:

  1. alaaa sudah laaa.. lu hangin2 satu badan pun gua tengok lu bukan main jer sembat sampai tiga pingan..

    ReplyDelete
  2. jangan marahkan kawan kamu tu... sepatutnya kau bersyukur dia bawak gak pegi kedai makan. kalau dia bawak korang pi kedai basikal... nak buat macam mana. - Pak Din adik tiri laki mak hang punye menantu ipar @ mas joko.... kah kahh... kahhh

    ReplyDelete
  3. ingat masa makan nasi ayam kat kolej seksyen 17 dulu2....ko guano boh

    ReplyDelete