Wednesday, May 27, 2009

Hampeh Punya Member

Dah dua tiga hari gua tak jumpa cari gosip ni. Pening gua. Semua dalam keadaan baik saja. Pantang je nampak gua, semua buat muka baik. Takut kat Blogger. Hahaha... Gua pantang silap sikitlaaa... Silap je gua hentam. Gua tak kira, dia menantu VIP ke, Raja Dadah ke, kaki Rolet ke, Kaki Drift ke, gua akan hebohkan. Boring gua tak jumpa gosip. Haduh... lotih...

Gua nak cerita pasal siapa ek... Oklah... gua cerita pasal member opis kita yang suka berfoya-foya ni. Dia ni, kalau gua ajak keluar minum malam-malam, alasan mesti sibuk. Kalau malam minggu pula, alasannya malas. Tapi dah terkantoi dengan gua. Gua dapat berita dari seorang informer yang tak berapa nak nampak orangnya... Member gua ni cakap dengan gua, budak poyo selalu lepak dekat 'THE SHIP" pergh... layan lifeband tu. Memang hampeh la member gua ni. Senyap-senyap layan lifeband sorang-sorang.

Gua memang tak puas hati arrr... diam-diam je pegi lifeband tak ajak gua. Apehal lu beb? Siaplah gua nak beritahu bini lu... kaki lepak 'THE SHIP" rupanya. Tapi kesahihannya lu orang kena dengar sendiri informer gua cakap... Kejap gua call informer gua yang tak berapa nak nampak tu...

"Hello... orang yang anda panggil sungguh hitam orangnya. Dia tidak dapat dijumpai pada Malam hari. Cuba Call tengah hari. Itu pun tak garenti tuannya dapat dijumpai..." kata operator telefon... Informer gua tutup telefon daaa... nanti gua cerita lain lah.

2 comments:

  1. kepada blogger cafesiah, blh la tambah pendapatan dengan meletak iklan kt dlm ni cthnya nuffnang n advertlets ker...baru gempak..masyuk $ punya...hehheheh

    ReplyDelete
  2. Eloo papa bear.. bilo plak nak buat gosip pasal ado member kito dah ****** sonyap2 hehee.. tungguuuuuu... pasti melotop.. kuiikuiiii..

    ReplyDelete