Monday, May 18, 2009

Gosip terbaru... Panasss!!!

Erm... gua nak story satu benda ni kat lu orang semua. Ada member kita tak lama lagi nak jadi menantu VIP laaa... Bakal pak mertua dia ni ada title ******you nak tahu. Gua mulanya tak percaya dengan khabar berita ni, tapi bila gua sendiri tengok dengan mata kepala gua, barulah gua percaya. Pergh... Anak ****** usha dia beb. Jangan tak percaya.

Gua dengar jugak, member gua tu kasut dia hilang masa asigment minggu lepas. Harap-harap adalah orang ganti kasut dia tu. Ye lah dah nak jadi menantu ******, ramailah nak sponsor. Paling tidak Adidas ke! Nike Ke? Paling cikai pun mesti Reebox. Untung member gua ni. Jom ramai-ramai kita bodek diaaaaa....

Abang hensem... nak duit RM 5 ringgit... nak makan nasik ayam, tempat aircond... hampeh

1 comment:

  1. Gua tetap tak puas hati.. gua dah lamo attack awek tu.. tp tetiba plak balak macho ni kacau line.. kuii...kuii hampeh.. camno pun gua totap puas hati.. gua yang rembat kasut mamat tu.. tp yg belah kiri jer ..yang belah kanan sapo lg member gua ler si Ambo.. cehh

    ReplyDelete