Saturday, May 9, 2009

Intro Bro


Sebelum you all nak baca blog ni, you all kena kenal dulu blog ni menceritakan perihal siapa. Sebenarnya blog ni untuk suka-suka sahaja. Dalam Blog ni, gua akan ceritakan mengenai budak-budak opis gua. Macam-macam perangai yang ada kat opis gua kerja tu. Ops... lupa gua nak perkenalkan nama tempat gua kerja. Nama opis gua ialah Utusan Karya sdn. bhd.
Opis gua bukan jual roti benggali beb! Opis gua buat majalah.You all tau tak majalah Mangga? Mastika? Harmoni? Wanita? Kawan? Saji? Al-Islam? Hai? Urtv? Remix? Infiniti? Kalau you all nak tahu, tu semua majalah keluaran syarikat tempat gua kerja la tu. Gua kuli je kat situ. Ape-ape pun gua nak kenalkan dulu sidang redaksi kat UKSB.

Mastika
Boss: Zul
Second Boss: Sahidan
Wartawan: Ambo, Nuar, Hafiz, Rosli
Grafik: Boy

Mangga
Boss: Zeha
Exac: Nuek
Wartawan: Ai, Fadil
Grafik: Zam

Wanita
Boss: Mala
Exac: Hajar, Napsiah
Wartawan: Nik, Shikin, Faiza
Grafik: Masyutty

URTV
Boss: Huzz
Wartawan: Shana, Mastura, Akhrun, Aya
Grafik: Nini, Hafiz

Harmoni
Boss: Hasmah Zakaria
Exac: Midah, Rohaiza
Wartawan: Rose Cun, Norma, Nor, Huda, Zana, Zalifah
Grafik: Intan, Azie

Hai
Boss: Emma
Wartawan: Duan, Tajul, Wahida
Grafik: Ady

Kawan
Boss: Hazani
Wartawan: Mc Sue, Hazel
Kartunis: Dee, Rosli, Alin

Saji
Boss: Zila
Wartawan: Aishah, Along
Grafik: Sherry

Remix
Boss: Shikin
Wartawan: Noreen, Zureen, Hafiz
Grafik: Jank

Infiniti
Boss: Zaidi
Wartawan: Tora, Is, Saiful
Grafik: Kuchai

Al-Islam
Boss: Sham
Wartawan, Saie, Iwan, Nuri
Grafik: Lat, Asmah

Tu nama sidang redaksi majalah. Boss-boss lain ada.
Ketua Pengarang: Bad (Big Boss)
Pembantu: Rose

Hr: Zulzaliza
Exac Hr: Syafa


Ketua Unit Hiburan
Boss: Johar

Mangga Onlien
Boss: Che Lie

Grafik
Boss: Ad
Exac: Ucop, Jebey

Pruf: Latif, Pad

Promosi: Rosli, Mus, Ayang, Zack

Account: Man, Sofi, Wadah, Mai

Staff Lain, Minggo, Farid, Ina

Tu nama rakan-rakan yang sama ofis dengan gua. Ke ada nama gua tak sebut? Kalau gua tak sebut minta maaflah ye... Gua tak ingat la tu. Gua tak ada pulak senarai nama dengan gua. Al-maklumlaaa... gua ni kuli. Mana ada senarai nama dengan gua. huhuhu...

Ok lah bro! Blog gua ni akan bermain sekitar Opis gua sahaja. Opis lain sorry ek... Mana ada kena kutuk tu, tahan-tahan laaaa... Jangan Marah ye!


:


3 comments:

  1. Apo sangat lah yg nak dibanggo dengan namo-namo yg ekau sobutkan tu... semua tu ta hampeh..
    nak makan kueh pri... sblom dia kenakan saye, saye pkene dia dulu...tinggalla heiii....

    baguih sora hampa no...
    muzik hampa pun baguih...
    aku dulupun orang muzik jugak..

    itu nuek utang aku nasik lemak 3rgt, utang duit karaoke 30hinggit... itu pasal aku rembat 30kpg cd dia.. psst jangan kasik dia tau, nanti aku sekeh kpalomu.

    itu dee... lagi cilakak, aku mau pinjam 13ribu pun dia tak bagi, aku nak mendirikan masjid pun dia berkira... apa salah nak kawin tigo kan?

    itu ucop budak johoriau lagi bikin gua tensen..
    smpai arini tak bertegur sapa ngan gua gara-gara
    kalah race lima tahun lepas. Gua main gear 2, pun dia tak terkejar dari Klang ke muar...

    farid the bodybuilder man, rosli meet uncle husin, rosli pruf... itu smua gua pernah siku dulu...

    itu budak ujang.. maleh teman nak critala...
    kalau poe karaoke...lepas dia dia lepas dia dia... sampai nuek pun makan ati... gua lagi la...

    smua budak-budak kat uksb dlm poket gua la...
    haiya...

    seenexttime

    univercity of oklahoma,
    kerajaan pasir 2 butir,
    bawah pokok.

    ReplyDelete
  2. Fuuhhhhh... betul2 tak sangko.. dah bertahun2 mencari akhirnya gua jumpa gak blog yang begitu hebat di dunia ni.. walau gua dah baco hampir 20 kali tapi masih tak puas gak... lagi satu gua nk sound samo itu tedung selar wooiii kalau berani jom ler lumba jalan kaki sampai Bahau..

    ReplyDelete
  3. mamposss situ... alah x nak mengaku pulakkk dia tu yang tudung selarrr

    ReplyDelete