Friday, May 22, 2009

Tumpang Lalu Je...

Gua boring la ari ni. Tak tahu nak tulis ape dah. Puas gua duk intai-intai, duk pasang telinga nak dengar gosip2 terbaru ke, ape ke. Tapi hari ni macam sunyi semacam je. Tak ada cerita sangat. Maklumlah hari jumaat kot. Tak berapa ada cerita sangat. Gua pening. Tak tahu nak tulis apa.

Tak apalah kalau tak ada cerita, gua nak buat satu teka teka untuk korang semua. Harap balas ye. Ok, teka teki yang pertama...

Binatang apakah, kepala, mata, hidung, telinga, perut, kaki, berada di kaki?
Jawab Cik Salmah, Jawab...

Gua nak tanya satu soalan, malam-malam tidur sejuk tak?
Kalau sejuk, Jom ramai-ramai beli comforter yang Kak Shikin jual. Murah je Beb... ada gambar Upin dan Ipin lagi... Betul! Betul! Betul!

2 comments:

  1. Mama tau...! Mama tau...! Binatang kena pijak...!!! Dah tentu kepala, mata, hidung, telung, perut & kakinya kat kaki... mama dapat hadiah apa nie?

    ReplyDelete
  2. Woiii mama.. apsal lu ciplak gua nyer jwapan haa.. tak per ler lu ambik ler hadiah duit 2 juta tu.. ngan comforter gambar Ambo ngan Nuek tu...

    ReplyDelete